2011. október 18., kedd

Gyűjtőalbum segítség





Orszy felvetette, hogy a gyűjtőalbum feltöltéséhez segítség lenne, ha itt összegyűjtenénk a tárgyak képeit. De ennél én jobbat ajánlok.
Létezik egy honlap, ahol minden tárgyat megtaláltok. Ugyan német nyelvű, de tök mindegy, mert nem kell érteni, csak a tárgyak képeire lesz szükséged. Regisztrálni kell (jobb felső sarokban: registrieren, majd a felugró ablakban a "még nem regisztáltam" (Noch nicht registriert) linkre kattintva értelemszerűen kitölteni). És utána kategóriákba rendezve látod az összes szörnyet és tárgyat. Azokat a szörnyeket és tárgyakat, amelyek már megvannak az albumodban bejelölheted (egyszerűen a képükre klikkelsz) és akkor ezután a jobb oldali sávban külön csak azt mutatja, ami még hiányzik neked. Nagyon hasznos. Ennél jobbat (sőt ilyet sem, vagy csak baromi nagy munkával) én sem tudnék. Szóval használjátok egészséggel.
Az oldalt ezen a linken elérheted.
Hát nem vagyok már megint nagylelkű? De.

2 megjegyzés:

  1. Én is használtam ezt a linket, de regisztrációra nem volt szükség, eszembe sem jutott, mert mutatott minden képet anélkül is, na ... miről maradhattam le a regisztrálatlansággal :P :)
    Amúgy hajrá, tessék elérni a 85%-ot, hogy főnökúr boldog legyen és kazizhassunk ;)

    VálaszTörlés
  2. A regisztráció abban segít, hogy akkor be lehet jelölni, hogy neked mi van meg az albumodban (a képekre kattintva). Ezt megjegyzi, menti és attól kezdve oldalt külön mutatja minden kategóriánál, hogy neked mi hiányzik még. Így nem kell minden alkalommal hosszan böngészni.

    VálaszTörlés