2011. október 12., szerda

Izmos karakter





Felvetek egy kérdést, hátha megmozgatja a társaságot (a múltkoriban a céhes chaten már kezdődött erről egy jó kis vita). Szerintetek hogyan érdemes fejleszteni a karakteretek, hogy jó kis ütős kari legyen?!
Én mindjárt le is írom a véleményem, aztán mindenki hozzászólhat (a lenti megjegyzés linken). Szóval szerintem minden karakternél a fő tulajdonságot kell elsősorban fejleszteni (erő/ügyesség/értelem). Ez eddig nyilvánvaló. De a kitartás és szerencse sem maradjon el a fő tulajdonságtól 10-20%-nál jobban, a többit pedig a fő tulajdonság kb. feléig.
(tehát egy mágusnál pl értelem 1000, kitartás és szerencse 8-900, erő és ügyesség kb. 500)
Mi a véleményetek?

4 megjegyzés:

  1. Szerintem is így van, bár a kitartást fontosabbnak érzem a szerencsénél, meg kazinál ( basszus kicsit idegesít ez a helyesírás ellenőrző piros vonal, minden második szavamat aláhúzza, hogy kislány, vagy írj lassabban, hogy ne gépelj el annyit, vagy tanulj meg helyesen írni, most legalább kiderül melyík van :D na a melyik az rövid i :D köszi Gorrr :D :) hehe ) Na szóval, a kazinál szerintem máshogy kell beállítani mindig az arányokat, jó ha van kitartás fegyver egy nem mágus ellen, ha mágus vagy, nekem az bejött, a saját fegyveremmel püfölhettem, épp csak cirógatásnak érezte, hogy én megszakadok közben, aztán egy kitartás fegyverrel meg seperc - szerintem van ilyen szó akkor is :P - alatt lement, és fél életem majdhogynem megmaradt. Szóval ebben is adhatnátok tanácsot, mert most megint küzdök egyel.

    VálaszTörlés
  2. Mindy-hez:
    Szerintem pedig pont a mágusnál ér legtöbbet a szerencse magas értéke. A szerencse ugyanis a kritikus ütés valószínűségét növeli. A mágusok abban jók, hogy a legnagyobbat ütnek (ugyanakkor a legkevesebb az életerejük). Ha egy mágus üt kritikusat, akkor az tényleg nagy.
    A fegyverrel kapcsolatos megjegyzésed nem teljesen értem. A fegyver tulajdonság értéke a te adott tulajdonságodat növeli, tehát egy "kitartás" fegyver használatával az életerőd fog megnőni, de nem ütsz nagyobbakat vele (az ugyanakkor igaz, hogy több életerő lassaban gogy el, tehát többször lehet lehetőséged ütni).

    Ja, és a helyesírás-ellenőrzőt épp Mindy miatt fejlesztették ki nem sokkal az után, hogy ő megtanult írni. :D
    Csak viccelek, azon kevesek egyike vagy, akik jó stílusban és érhetően tudnak írni.
    Illetve csak tudnál, ha nem kapkodva írnál :D

    VálaszTörlés
  3. igaza van mind kettőtöknek,de nem túl bonyolult a játék,nem kell túl spekulálni,a szerencsénak nagy szerepe van főleg kazinál,legtöbben kb 50-100 szinttel nagyobb szörnyeket püfölünk,oda kell a szerencse,de láttam már olyan életképtelennek tünő statokkal játszani embereket,h csodálkoztam hogy,hogy jutott el oda ahol van.a szerencse számit,és nem a statra gondolok

    VálaszTörlés
  4. Igaz atama, de azért a statok is számítanak (meghatározzák a valószínűségi intervallumokat), és mivel az arany és a tapasztalati pont is szűk erőforrás, nem mindegy hogyan pocsékolod el. Szóval lehet hatékonyabban és kevésbé hatékonyan fejleszteni.

    VálaszTörlés