2011. október 28., péntek

Újítások a játékban

Ma egy halom újítás jelent meg a játékban. Megpróbáltam mindent összefoglalni, amire rábukkantam. Akinek még van plusz információja, az kommnetlejen (lent a megjegyzésre kattintva).


A játékmenetet érintő változások:


1) egyéni stratégiát érintő változások:
  • Az egyik legfontosabb változás az italokban történt. Az italok ezentúl nem fix pontot adnak, hanem plusz százalékot az adott tulajdonságra, hasonlóan az örök élet italához. A három kategória megmarad, legnagyobb +25%, közepes +15%, legkisebb +10% (nincs többé szórása az italoknak, csak ezen fix százalékok vannak). A százalékot az adott tulajdonság mindenféle tárgyal és egyebekkel növelt teljes értékére számolja. Így összességében sokkal jobban felnyomja az adott tulajdonságot, mint eddig (ez persze függ a karaktered statjaitól, nekem kicsit több mint kétszer annyi pluszt adnak az italok mint a korábbi rendszerben, ami nagyon durvás. Pl. én szenvedtem jó ideje egy kazamatával, az új italokkal pedig nem csak hogy ezt a kazit nyomtam le simán, hanem még a következő ötöt is (öt perc alatt hat kazamata, ezt nevezik jó napnak). Az italok hatása 3 napig tart és ugyanúgy lehet halmozni őket, mint eddig az örök élet italát.
  • Az első küldetés minden nap gombát ad ajándékba.
  • Az aréna küzdelmekben jóval több aranyat lehet zsákmányolni a legyőzött másik játékostól.
  • És egy teljesen haszontalan, de látványos újítás (vagy inkább nevetséges?): 1000 gombáért lehet vásárolni a karaktered képe köré egy arany képkeretet. Semmi funkciója nincs, csak jelzi, hogy te kőgazdag májer vagy. (Akinek van legalább 1000 gombája, annak megjelenik egy gomb, amire kattintva veheted meg e gyönyörűséget. Még nem láttam, hogy milyen. Ha valaki vesz, küldjön róla képet és kiröhögjük:))
2) céhes stratégiát érintő változások:
  • Megjelent egy Giant Mushroom katapult a céhes oldalon (az a fagylaltos kanál a chat fölött), amibe max három óriásgomba-lövedéket lehet pakolni (5 gombába kerül egy lövedék, amit a közös céhes gombakészletből von le). A soron következő csatában aktiválódik. Minden egyes gomba-lövedék az ellenfél egy véletlenszerűen kiválasztott karakterének életét megfelezi (tehát ha teljesen fel volt töltve, akkor három karakter fél életét elveszi). A teljes, eredeti életpontjainak felét veszi el, nem a csatában használt életpontját felezi. Ez a csatára be nem jelentkezett karaktereknél jelent csak különbséget: tehát, ha egy csatára nem jelentkezett védekező ellenfélre jutott a katapult választása, akkor ő már a harc elkezdése előtt meghalt/kiesett a küzdelemből.
  • Az inaktív karakterek a védekezésben a korábbi 50 %-os életpont helyett csak 10% HP-val vesznek részt, vagyis erősen csökken a jelentőségük a védekezésben.
  • Nem lehet megtámadni olyan másik gyengébb céhet, amelyik 3000 becsületpontnál többel van lemaradva.
  • Állítólag könnyítettek a 45. céhes kazamatától felfelé (majd meglátjuk, ha elérünk odáig :)
Technikai változások:
  • A dicsőség csarnokában is lehet lapozni, éppúgy, mint a céhes karakterek között (tehát egy adott karakter lapján a képének a felső sarkaiban található nyilakkal a csarnokban (lefele vagy felfele) következő karakterre tudsz átlapozni)
  • Megjelent egy új kezecske ikon a karakterlapon (az italok mellett), amire kattintva közvetlen a karakterlapjáról meg tudod hívni az illetőt a céhedbe.
  • Új színek a céhes névsorban: más színek jelzik a támadásban és védekezésben résztvevőket (így könnyebb áttekinteni, hogy ki milyen csatában vesz/vagy nem vesz részt).
  • Kijavítottak több chat-es hibát: azt ígérik, hogy jobban fog működni.
  • A céh oldalán a fórum felirat (amire kattintva a céhes honlapra juthatsz) korábban a chat fölött volt, most átkerült a jobb felső sarokba.
  • A céhes chathez is lehet hangot hozzárendelni, hogy jelezze, ha valaki hozzá(d) szólt (a beállításoknál tudod beklikkelni).
  • Többé nem lehet olyan karakternevet választani, ami csak számokból áll (ezt azért használták egyesek, mert így nem lehetett rájuk keresni a dicsőség csarnokában, ugyanis ha számot írtál a kereső-mezőbe, akkor azt helyezésként értelmezte és nem névként)
  • A városőr jelzi azt is, hogy mikor fog lejárni a munka (hátha valaki nem tudja kiszámolni, hogy ha 40 perc van még hátra, akkor hány órakor fogja befejezni :)
  • A gyűjtőalbumban, ha az egyes kategóriákat jelző kis "fülecskék" fölé viszed az egeret, akkor kiírja, hogy abból a kategóriából hány százalékot szereztél meg.

És egy plusz hír. Angol és német fórumokban azt olvastam, hogy ezentúl minden 4-5. hétvége különleges hétvége lesz, amikor is szombat-vasárnap mindig valami különleges eseményt találnak ki felpezsdítendő a játékot. Például a most következő hétvége arany-hétvége lesz: szombat-vasárnap a kocsmai küldetésekben és a városőrnél ötször annyi aranyat fizetnek mindenre, mint máskor. Arról nem találtam semmit, hogy nálunk is lesznek-e ilyenek, de eddig mindig voltak hasonló akciók itthon is, tehát jó eséllyel igen.

Na ma aztán igazán nagylelkű voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése